Affärspotentialen i din digitala närvaro!
Frida Boisen är en av Sveriges mäktigaste och ledande opinionsbildare inom sina områden. Med en imponerande meritlista inom mediebranschen och en spännande personlighet ger hon nya perspektiv kring vår omvärld.
Kostnadsfri förfrågan på Frida Boisen
Boka eller få mer information. Svar samma arbetsdag!
- Professionell hjälp
- Talargaranti vid bokning
- Kostnadsfri rådgivning
Eller ring oss på 08-47 44 650
Frida Boisen är journalist, publicist, debattör, författare, social mediekonsult och föreläsare. I sin föreläsning ger hon nya perspektiv och spännande framtidsspaningar kring frågor som rör bland annat sociala medier, digitala strategier, affärsutveckling, omvärld, digitalisering, varumärkesbyggande och positivt ledarskap.
Enligt tidningen Fokus är Frida Boisen en av Sveriges mäktigaste personer och tillhör en av landets mest ledande opinionsbildare inom sina områden. Hennes yrkeskarriär började som grävande journalist i Göteborg. Sedan dess hon innehaft en rad prestigefyllda uppdrag och chefsbefattningar på ett flertal tidningar. Hon har bland annat arbetat som chefredaktör på flera olika tidningar och magasin så som Bonnier Tidskrifter, GT/Expressen, Allt om Resor och Plaza Kvinna.
Frida gillar att utmana och ta sig an utmaningar. Ett sådant exempel är att under sin tid som chefredaktör för tidningen GT drev hon en kampanj om trängselskatten i Göteborg. De lyckades samla drygt 90 000 namnunderskrifter från göteborgarna, vilket ledde till en folkomröstning i frågan. Denna virala succé resulterade i att hon år 2014 blev utsedd till världsmästare i sociala medier vid tidningsvärldens Oscarsgala, The INMA Awards i San Francisco.
Som åhörare är det svårt att inte bli fängslad av Fridas kunnighet och insiktsfulla analyser om morgondagens möjligheter i kombination med den positiva energi hon har på scen. Det finns en stor potential kan organisationer snabbare uppnå sina mål och resultat när det gäller affärsutveckling, ledarskap, varumärkesbyggande och att skapa vinnande team.
Frida gör även en djupdykning in i hur den digitala revolutionen förändrat vårt sätt att leva och göra affärer. Hon beskriver också hur de sociala medierna kommit att spela en att större roll för hur företag lyckas med i sin affärsverksamhet. När nästan var och varannan svensk idag är uppkopplad på nätet eller har en smartphone innebär det stora affärsmöjligheter.
Med relevanta och konkreta exempel beskriver Frida affärspotentialen i att använda de sociala medierna. Genom att använda dessa kan du bygga ditt varumärke och se till att det blir viralt.
Fridas föredrag är ögonöppnande och underhållande och ger dig idéer och verktyg att själv utveckla din digitala närvaro. Frida går även att anlita som samtalsledare och moderator.