Förstå dina kunder – Digitaliseringens och AI:s potential
Amer Mohammed var drivkraften bakom rederijätten Stena Lines storsatsning på AI och digitalisering av företaget. Senast har Amer varit affärsområdesdirektör för digital/Chief Digital Officer på Coop.
Alla organisationer som vill överleva måste hänga med i digitaliseringen och automatiseringen, vare sig man vill eller inte. Inga undantag. Punkt.
Kostnadsfri förfrågan på Amer Mohammed
Boka eller få mer information. Svar samma arbetsdag!
- Professionell hjälp
- Talargaranti vid bokning
- Kostnadsfri rådgivning
Eller ring oss på 08-47 44 650
En föreläsning med Amer Mohammed tar avstamp i vad AI och digitaliseringen innebär för företags framtid, stora som små. Han är passionerad och underhållande på scen och han lyckas göra den tekniska biten överskådlig och greppbar för åhörarna. När han talade på Webbdagarna så genererade det 3 gånger fler tweets än resterande talare. En sann eldsjäl och entreprenör som varje företag eller organisation med intresse för utveckling och digitalisering bör ta del av!
I en omtalad föreläsning inför Stena Lines personal, inklusive ägaren Dan Olsson, gick Amer Mohammed upp på scen och övertygade om att det nya AI-projektet vid namn ”Pluto” skulle innebära företagets framtid. Efter en stunds tystnad och osäkerhet bland åhörarna ställde sig Dan Olsson upp och applåderade – och Amer Mohammed fick därefter stå för grundandet av Digital Innovation-avdelningen hos Stena Line.
Boka en föreläsning med Amer Mohammed och ge dina åhörare insikter kring digitaliseringens och AI:s verkliga potential, samt hur framtiden ser ut för företag och organisationer.